2012. február 22., szerda

Style-o national eladó +

Ezüst lánc 46 cm 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft
Ezüst lánc 46 cm 1 Ft NMÁ
Figyelem, igaz történet következik.
Kb. 3 hete mentem hazafelé Debrecenben az Egyetem sugárúton, amikor mellém szegődött egy biciklis fiatalember, mondván, hogy segítsek rajta, mert mindenét, telefon-pénztárca-igazolvány-stb-jét elhagyta, és kérne némi pénzt telefonfülkére.
Először nem volt gyanús a dolog, mert láttam rajta hogy nem részeg (aki pénzt kért tőlem utcán eddig mind az volt). Aztán kezdett kicsit bonyolulttá válni a történet, mert hogy elmondta, hogy 2-3 napja költözött haza a családjával Németországból, és még német telefonjuk van, ezért ha már telefonfülkéből hívja fel a családtagjait, az 3-400 forint per perc lesz, blablabla. Továbbá bizonygatta, hogy vannak ismerősei a rendőrségnél, és a telefon, amit elhagyott, egy iPhone 4 volt, amiben volt nyomkövető chip, így elég sok mindenkit fel kéne hívni a telefon felkutatása végett, szóval sok pénz kellene...
Ez már kissé gyanús volt, de mégis inkább hittem neki, mert
1) nem volt részeg, ami tényleg nagy szó egy utcán késő este pénzt kérő embertől
2) azt állította, hogy miután elintézte a telefonjait, 1-2 órán belül visszafizeti a pénzem, és  addig is, hogy igazolja, hogy nem hazudik, ideadja nekem zaciba a barátnője ezüst láncát, ami állítólag 18 ezer forint volt - ez utóbbit mondjuk már nem hittem el : )
Persze feltűnhetett volna a hiperaktív viselkedés és a percenként 16szori szabadkozás, lehet, hogy a gyerek be volt állva, csak nem alkoholtól, de nem tudom, és nem is nagyon érdekel.
A lényeg viszont az, hogy ahogy már az elején is sejtettem a lelkem mélyén, hogy ez fog történni: azóta sem keresett.
Viszont a lánc nálam van, megnézettem egy ékszerésszel, és legnagyobb megdöbbenésemre azt mondta, hogy tényleg ezüst, és ahogy a képeken is látszik, a hossza 46 cm, a súlya 6 gramm.
Mivel ez a hülye történet önmagában megér egy misét, nem az az aukció célja, hogy visszaszerezzem a pénzem - ezt inkább úgy fogom fel hogy idénre kijótékonykodtam magam - egyszerűen csak nincs szükségem erre a láncra, és akinek kell, annak a licitjéért odaadom.
Előre utalás után postán küldöm, vagy személyesen átvehető Debrecenben, garancia nincs.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-01 17:30
. Ezüst lánc 46 cm 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos